Faceți căutări pe acest blog

luni, 3 septembrie 2012

Tort Tom & Jerry la picnic


          Personaje noi pe blog: Tom, Jerry si Spike si nu oricum, la picnic ! Un tort prea mic pentru a expune pe el toata ideea mea de montaj inspirata din desenele animat cu acesta tema. Pisoiul Tom si soricelul Jerry stau cuminti la iarba verde  supravegheati discret, de cainele Spike de la umbra unui copacel. Nu stiu ce isi doresc ei :), dar eu le-am pregatit pe paturica o masa de fructe si legume prospete pentru o alimentatie echilibrata!
          Pentru ca Mirela este o persoana speciala am mers la petrecerea Sarei care a avut loc in Medgidia, si i-am oferit pe langa tort, un cadou special: briose cu Mickey pentru ea si ceilalti copii. A fost o iesire de duminica placuta  si ne-am bucurat si de evenimentele desfasurate la "Zilele Medgidiei".





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu